Man är väl en vattenapportör



Nu har valparna provat på att bada i värmen. Lite läskigt, men oj vad pigga de blev efter att ha doppat tassarna. Det är full rulle på dem när de inte sover eller det är för varmt ute. De leker med varandra o med Vittra o Ploj. Mamma Yes har börjat uppfostra dem ordentligt; hon lär dem bl a vad ett morr betyder, så nu backar de när hon säger ifrån. Väldigt nyttigt o viktigt för att klara sig bland andra hundar ute i stora världen. Sista dagarna har de fått vara med en o en nån timme i huset o på tomten skilda från syskonen. Det finns oändligt mycket att upptäcka o nosa på utanför valprum o rastgård. De tycker det är jättespännande att gå på upptäcksfärd även om det är lite otäckt också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina små chokladnallar och jösses så dom vuxit sen jag såg dom. Alla sålda? Bara så jag vet och slipper drömma om en så'n liten kille.

Antagligen har dom flyttat hela gänget innan jag kommer för en träningsstund. Trist, men jag håller tummarna för att en liten brun hamnar hos herr J inte långt från mig, så att man kanske ändå kan få lite utlopp för "valpsjukan".

Lycka till i livet hela kortgänget!

2009-07-22 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0